söndag 14 november 2010

1000 sidvisningar och utmaning

Vad roligt att min blogg blivit klickad på så många ggr. som 1000  redan! Jag är Så glad för denna blogg, att få dela den med mina vänner och de på scrapforumet där jag tillbringar tid varje dag! Där får jag så mycket inspiration och möter så mycket gulligt folk som är otroligt hjälpsamma. Jag vill göra något kul då min blogg passerat 1000 strecket!
Jag funderade hit och dit och kom och tänka på den fina texten jag fick av sasSa på forumet.

Den här texten läser jag ofta, speciellt då jag får dippar och tycker det jag skapar bara blir dåligt eller då jag inte finner inspiration och känner stress för det. När jag besöker vissa sidor kan jag få massa positiv energi av allt det snygga och läckra jag ser. Men jag kan också vissa stunder få komplex för det jag gör, att det ej duger osv. Då tänker jag: Äh lägg av, det Du gör är också fint....Jag kan ju välja på att sjunka eller tro på mig själv och det jag kan!
 Nu till utmaningen där Du kan vinna denna fina stämpel från Tim Holtz.
Skapa vad Du vill med ett fint budskap till Dig själv att kunna ta fram eller ha hängande där du skapar,då skaparglädjen försvinner. Tävlingen avslutas den 12 December 2010 kl. 21.00, så vinnaren får sin fina stämpel till jul! Länka till din sida då Du satt in ditt bidrag. Jag avgör vem som vinner.
Lycka till!!!!

3 kommentarer:

  1. Men så perfekt att min lilla tavla fick vara med :D Här har du den! Nu hoppas jag bara att den är bra nog för att vinna ;)

    http://scrapnewbee.blogspot.com/2010/11/good-enough-helt-enkelt.html

    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Nu finns mitt bidrag på bloggen:
    http://cina99.bloggplatsen.se/2010/11/20/3990907-tre-utmaningsbidrag/

    "Tavlan" hänger på jobbet - en bra påminnelse :)

    SvaraRadera
  3. Denna utmaningen passade mig perfekt så här kommer mitt bidrag:

    http://scrappster.blogspot.com/2010/11/inspiration.html

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.