lördag 5 februari 2011

2 awarder

I dag har jag fått 2! awarder utav 2 trevliga duktiga scrappare. Jag börjar med den första.
det är från Maya 
Hon skrev som motivation att jag är galet kreativ och har alltid tid för att lämna en kommentar.

Det innebär ju vissa förpliktelser & regler
med en award, men dessa är enkla:

Denna award ska ges vidare till 3-5 bloggare
som jag tycker förtjänar det.
Jag har funderat vilka som ska få dem...
det blev såhär

Ziro för att hon utvecklas i en rasande fart, hon är positiv och hjälpsam på forumet
BellaMio för hos henne finner jag mycket inspiration. Hon är otroligt duktig och visar mycket tekniktips-lajk
Cornelia är så fantasifull, en väldigt duktig scrappare som ständigt presenterar läckerbitar till kort och LO´s. Hon betyder mycket för mig och nog för många på forumet! Himla duktig på färgläggning.
Annelie som ständigt visar upp härliga alster att inspireras av.
scrapparlotta   som bjuder på så mycket ögongodis jämt!!


Men sen så fick jag ju en till award  från Cina99 som skrev att jag är duktig och inspirerande
Så då väljer jag några till som jag tycker är värda en award av mig.

jenny/e.j.m  för hon gör så mycket fint och inpirerar mig mycket med mists som hon leker med och roliga idéer
Kattiz78 som presenterar så mycket fint och coolt på sin sida. En hejjare på att färglägga.
 Lina  som är en helt fantastisk inspirationskälla för mig. Hon gör så vackra saker.
Helen  som ofta förtrollar mig då jag kommer på besök i bloggen:-)

8 kommentarer:

  1. Åh, tack!
    Jag sitter vid en så taskig uppkoppling just nu, men hämtar den här när jag kommer hem från "Skogen"!
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Oh Tusen tack va jag blir glad!!! Jag är pinsamt dålig på att blogg vandra och lämna vackra ord efter mig vi flyttar nya jobb nya skolor och dagis mm men det kommer bli bättre efter sommaren då e vi på rätt ställe Stor kram till dig och jag bugar och bockar för denna fina award ...det kommer ett inlägg om detta hos mig kraaaam

    SvaraRadera
  3. Nämen TACK, vad glad jag blir.
    Ska ta tag i den så snart jag hinner.
    Gulle dig : ) Och du fick 2 som du är sååå värdig till, grattis
    Tack tack tack!!!!

    SvaraRadera
  4. Men du vad glad jag blir:) Och en jättegullig kommentar :) Ska ta mig an denna award imorgon....Tack än en gång!
    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Tack söta goa du!! Så gulligt av dig att vilja ha med mig, gör mig riktigt rörd!!

    Jag har en liiiiten knapp i min blogg där jag tackar för alla awarder, tack men nej tack... Inte alla som ser den, men jag vill ändå tala om att jag blev såååå himla glad för att du givit en till mig!!

    SvaraRadera
  6. Hej
    Såg att du kommenterat på tävlingsinlägget från Syzzla. Jätteskoj om du hinner vara med, men läs först inlägget om tävlingen igen. Tydligen hade jag härdsmälta när jag la upp tävlingen ;)
    Ha pysslig vecka
    /DT-Cina

    SvaraRadera
  7. Tack så hemskt mycket för att du vill ge mig en Award! Dock tycker jag att det luktar kedjebrev lång väg och det är jag inte så värst förtjust i, så jag avstår från att skicka den vidare. Men tusen tack ändå för att du tänkte på mig! :)

    SvaraRadera
  8. Tack för den fina awarden, den värmer verkligen!! Jag blev så glad att du tänkte på just mig!
    Kram Helén

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.