lördag 12 mars 2011

Safari ägg

Tidigare i veckan visade jag på En liten butiks blogg ett safari påskägg jag gjort. Jag har fått olika utmaningar av Lotta som bla är safari tema på.
Första ägget jag gjorde var ett påskägg som jag klädde med safari papper, men blev skevt  så det fick bli en liten sköldpadda. Nästa ägg jag gav mig på fick en stomme av hönsnät tejp och tapetklister. Även det kläddes med safari papper.














                                                  Tack för titten, Stephi

3 kommentarer:

  1. Jättefräcka!! Sköldpaddan är helcool :)
    S

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Men hur lyckas du klä ett ägg med papper?? Tänker mig att det bara borde bli knöligt?!

    SvaraRadera
  3. Häääääftiga saker! Gillar!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.