tisdag 12 april 2011

Ett linne med döskallar

ska min dotter få i morgon då hon fyller år.  Jag blir så sur då jag får klister där det ej ska vara det. Denna gång  var det tack o lov inget Dt jobb eller en beställning :-)
Det har varit lite tyst från mig ett tag, jag håller på med kort för Vilda och ELB. Och så pysslar jag med två bröllopskort som jag snart ska visa upp. Hej svejs.



 Döskallen är så himla fin, den är från Story house då de fanns, skärp och halsband är smycken jag klippt delar av.

10 kommentarer:

  1. Wow vilket läckert linne! Kul med skärpet! Hoppas att hon blir glad!

    SvaraRadera
  2. Kanon läckert, älskar din härliga fantasi!!!

    SvaraRadera
  3. Wow, så läckert!!! Kommer garanterat att bli uppskattat!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Vilket fräckt kort!!!
    Riktigt häftigt med halsband och bälte!

    SvaraRadera
  5. Oooo, det här hade jag missat! Superläckert! Å stämpeln är ju såå snygg! :-)
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.