lördag 10 september 2011

70 års kort samt sko

Jag har fått en beställning på ett kort och ville göra det lite speciellt, därav skon sådär extra.
Jag har använt för mig första gången, Maja designs papper- ska vi ta en fika. Kortets framsida har jag liftat från SaSsa, jag blev helt kär då jag såg hennes kort. Skon har jag sett hos fruarna Lilja. jag tävlar också med detta kort för StampInsanity, där kortet ska vara lila och svart.
jag tävlar även med detta kort för  Make it colourful
Nu kommer många bilder..ja det är 11 stycken.











 Stort tack för ditt besök, jag är så glad att folk tar sig tid att titta på det jag skapar.
Trevlig helg, Stephi

23 kommentarer:

  1. Ååh så himla fina alster! Jag gillar att man får vika upp sida efter sida i kortet och skon är bedårande.

    SvaraRadera
  2. Helt bedårande, så snyggt kort med många sidor, och skon är hel läcker!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Wow vad snyggt kort och skon var verkligen läcker :-D

    SvaraRadera
  4. Så super fina! Välarbetade och fiffiga!

    SvaraRadera
  5. Åh jag älskar lila!! Jättefint, skon är helt underbar! Du har gjort det igen:)

    SvaraRadera
  6. Jag gillar ju både roliga kortvikningar och den läckra färgen lila. Detta i kombination och så adderat med din suveräna kreativitet... kan inte bli annat än en fullträff! Topp, Stephi!

    SvaraRadera
  7. UNDERBART kort Stephi! Skoj att du gillade mitt kort :D. De papperna är juh bara såå vackra!
    Ha en fortsatt mysig helg!
    Kram SasSa

    SvaraRadera
  8. Sååå fiiiint! Helt säker på att mottagaren blir väldigt glad!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Vackert, vackert!!! :-)
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  10. ÅH vad vackert, helt underbart!!
    Ha en härlig söndag!!!

    SvaraRadera
  11. Åh vilket fint kort och vilken fin sko! Superläckert!

    SvaraRadera
  12. Underbara alster och din färgläggning var ju helt outstanding - verkligen läckert!

    SvaraRadera
  13. Underbart! Du är helt suverän.

    SvaraRadera
  14. Åh vilken sko helt underbar!!
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  15. Ujj vilka fina alster! Förutom brunt, brunt och brunt gillar jag också lila :)
    Tack för inlägget i min blogg. Min header är väl lite nygammal :)

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Vilka underbara saker du gör!!!! Jättetrevligt att besöka din blogg!!
    Tack för ditt avtryck hos mig!
    Blir alltid glad för alla besök jag får!!
    Ha en bra vecka!!
    //mia

    SvaraRadera
  17. Vilket fint välarbetat kort! Det är ju hur kul som helst att göra den skon, jag gjorde flera i rad nät jag väl börjat... ;-)

    SvaraRadera
  18. Wow! What wonderful creations! They are all fabulous! I love that shoe. Thank you for joining in with StampInsanity!

    SvaraRadera
  19. Stunning work they are awesome thank you for sharing with us at StampinSanity this week
    Luv Jane xxx

    SvaraRadera
  20. Wow! What a beautiful set! Thanks for playing along with our Black and Purple challenge and StampInsanity this week :D

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.