söndag 16 oktober 2011

Sura söta och salta björnar

Svensk scrapbooking har en månadstävling där man ska göra någon slags godispåse eller ask att kunna ge bort . Jag valde att altra denna ask, gjorde små hål för de tre björn askarna. Jag ruggade upp kanterna runt varje hål så det skulle se lite slitet och ojämt ut. Sedan målade jag hålen med svart acrylfärg. Då jag satt på pappret (graphic45)tog jag lite stickles runt hålen.
Det kändes som vimplar och färgerna i sig är tillräcklig dekoration.

Swedish Scrapbooking have a challenge, to make a box for candy. This is my box filled wth 3 small boxes of bears, sweet, salty and sour.





3 kommentarer:

  1. Vilken kul idé! Jättesnyggt!

    SvaraRadera
  2. he he.. gillar denna ide´n :D
    Jag har tyvärr tappat bort din dotters blogg adress.. kan ja få den igen?

    SvaraRadera
  3. Den gillade jag också, rolig idé. Kramis

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.