måndag 10 oktober 2011

Ziro och jag har bytt kort kit.

Denna gång är det jag och Ziro som bytt kort kit. Hon valde att vi skulle göra ett Diamant kort, något jag ej provat på tidigare så det kändes extra kul. Denna gång så visar jag bara i från Ziros kortkit, då vi ej böt kit båda samtidigt. Här kommer materialet vi använde.

 I have made a challenge again to change cardkit with another scrapper. She decided that we should do this diamond card, and she also decided what kind of material we should use for it. It was really fun!



Och här kommer våra kort, mitt först.
 Och så Ziro´s.


Jag tycker de blev rätt lika, vill ni se mer av hennes kort titta in hos henne. 

Tack Ziro för en rolig scrapp stund (med en skärm mellan oss)
Jättefint material att få skapa med!!

 Här är materiallistan:

  • Grön och röd cardstock 10x30 cm
  • Tre bitar mönsterpapper, Maja Design, Gammaldags Jul (dubbelsidiga):
    • Hos mormor
    • Morfars gran
    • Tradition
  • Oval julstämpel i valfri färg
  • Tre vita sidenrosor
  • Tre röda sidenrosor
  • Tre vita kallor
  • Tre olika gröna blad
  • Fyra band: rött och grönt sidenband samt rött och grönt organzaband
Här är beskrivningen vi följde:
http://www.kortifokus.se/diamantkort.html


Tack för besöket, Stephi

3 kommentarer:

  1. ursnygga kort!!! Och jag måste säga som du, de är rätt lika :o)

    Ha en bra vecka!!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.