fredag 20 januari 2012

Vinnare av min Candy 20 Jan

Stort tack till alla som ville vara med på denna candy. Nu tänkte jag lotta ut vem som vinner de fina papperna från Prima.

Jag försökte få en random räknare  till detta inlägg men det gick ej att kopiera då jag satt upp numret 1-43..... Om någon vet hur man gör till nästa utlottning så är jag tacksam för ett svar.

Thanks to all of you who wanted to join this candy. I tried to copy the random org but I couldnt. If you know how to do, please tell me. I wrote down 1-43 and the winner is........

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Number 20
and numer 20 is

cri_keeJan 7, 2012 07:48 AM
Åh, vilka fina papper...jag vill gärna delta i denna utlottning.

Grattis till dig, hoppas du kommer ha glädje av de fina papperna. Skriv ett mail till mig med din adress:-) stephis.kort@gmail.com

Hör av dig till mig inom 3 dagar annars drar jag en ny vinnare.
 
Ni som ej vann har en ny chans att vinna, se näst längst upp på höger sida i min blogg.

7 kommentarer:

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.