fredag 13 juli 2012

Jag vann!

Jag är så himla glad!
Svensk Scrapbooking har haft en midsommar crop, en tävling via nätet och där hade de nio olika utmaningar. Alla tävlingar är ej avgjorda men jag har vunnit 1 tävling och kommit på andra plats på 2. Jag är väldigt stolt då det är över 600 bidrag som kommit in på alla nio tävlingar. *rodnar*

Med denna flaska vann jag första pris:


Priser från Molly Scrapbooking och Scrapdraken.

 Och med dessa två kom jag på 2:a plats:


Pris från Vilda Stamps.

Pris från Maja Design.


 Himlans roligt och tack för er som röstade på mig!!!!




10 kommentarer:

  1. Grattis grattis helt underbara, LO samt flaska!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Wow, STORT GRATTIS till dig idag då!!......med andra ord är fredag den 13:e en lyckodag =)
    Superfina alste du deltagit med!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS de är såååå snygga

    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS till alla vinster. Det var du verkligen värd för du gör ju sååå mycket fint.
    Ha en trevlig helg!
    Kram/Y

    SvaraRadera
  5. Grattis Stephi det var du väl värd skulle inte förvåna mig om det blir ytterligare fler vinster till dig om nu inte allt är avgjort
    Håller tummarna
    Kram Mona

    SvaraRadera
  6. Massor med GRATTIS till dej! Välförtjänta priser, då din alster alltid är så välarbetade och vackra!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till att ta hem hela rasket :)

    SvaraRadera
  8. GRATTIS! Jättehärlig flaska du gjort!

    SvaraRadera
  9. Grattis!! Flaskan var ljuvlig. Du är grym på färger tycker jag.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  10. Grattis! Alla tre alstren är jättefina, men jag gillar layouten i mitten bäst!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.