fredag 2 november 2012

Vinnare Bloggjippo!

Nu i dagarna 7 har jag haft ett bloggjippo där man kan vinna lite olika saker. Jag valde att dela upp min candy så fler skulle få ta del av den.
Stort tack till alla som varit med denna gång. Alla har kommit med fyndiga idéer  hur ni skulle använda mina saker på mina alster men nån måste ju vinna och de jag valt är:

Dag 1, 26 Oktober
Mona26 oktober 2012 10:24
Hej Stephi ditt kort är så fint som det är men hade jag skullat lägga till någon liten detalj så hade jag tagit de till vänster och färgat in dem ljusblåa och sedan embossat dem lite ojämt med vitt embossingpulver och placerat det på var sida om den fina texten "jag önskar dig inte guld mitt barn "
Ha en bra dag
Kram Mona

Dag 2, 27 Oktober
lykta27 oktober 2012 11:53
Fantastiskt vacker ask! Jag hade kladdat lite gesso på tulpanerna och smugit in dem bland de andra blommorona för att skapa lite mer olikheter bland blommorna (inte bara blommor med kronblad öppna uppåt) och jag skulle bytt ut mitten av den stora vita blomman mot vintage trinket-blomman med lite gesso på. Det lilla hjärtat hade jag smugit in bland blommorna i nedre vänstra hörnet på locket, och haft på lite gesso på det med, så att det smälter in med det andra, men fortfarande glittrar lite.

Dag 3, 28 Oktober
Majsan28 oktober 2012 10:25
WOOW WOOW såå himla läcker kamera, helt fantastiskt jobb.
OjOj du ger mig ju hjärngympa hela tiden nu ;), ja du nu var det ju inte så lätt att veta var jag skulle använt dessa saker på kameran, puh, jaja jag skulle nog har dom inne på något sätt, bänken skulle jag nog försökt klämma in där det står välkommen in i gänget, ja du det var inte lätt, tycker ju att det är ju så läckert som det är, men men man är ju tvungen att hitta på nåt ;)KRAMEN


Dag 4, 29 Oktober
Scrapkuben / Johanna29 oktober 2012 19:50
Jag skulle ha satt döskallen där kvinnan ser ut att peka. Vänstra övre hörnet ser ut som ett spöke så det passar ju med en döskalle också. Jag hade satt blommorna lite i nederkanten där färgen "delar" sig. Stämplat lite här och där med clearstampsen. Spegeldelen var mer en utmaning, men den skulle jag nog försöka hittat en passande plats till när allt annat ramlat på plats. Riktigt läckert Stephi!

Dag 5, 30 Oktober
Jag hade nog tagit den vänstra översta knappen och satt den i övre vänstra hörnet på kortet.Det är ett jättefint kort!

Dag 6, 31 Oktober
Marita vs snojbi31 oktober 2012 08:39
Em helt fantastiskt snygg gitarr
Jag hade fäst blommorna nertill i högra hörnet av 40 års skylten

Ha en underbar dag

Dag 7, 1 November
Annelie1 november 2012 11:12
Som alla redan sagt så är det så fint som det är men jag skulle använda vinsten till att komplettera den nedre blomman på framsidan.
Skulle förstås dämpa dem med lite vit färg först så att de passar in lite bättre.
Kram Annelie
Stort grattis till er!!!! Maila era adresser samt vilken dag ni vann till stephis.kort@gmail.com, så kommer vinsten inom kort på posten.


 Tack allihop!!!!!


Dessutom vill jag ge ett extra pris till en tjej som nosat på mål hela denna jippo-vecka. Hon tycker om lila, älskar fjärilar och bjuder alltid på personliga hälsningar hos mig. Hon tar sig verkligen tid att skriva ner det hon känner för det hon ser. Jag uppskattar henne jätte mycket. Hon kallas Iffa här på nätet. Varsågod, en gåva till dig.





6 kommentarer:

  1. Men gud, nu blir jag tårögd =)
    Om du visste vad glad jag blir för dina ord här ovanför!! Är hemma med en dotter som fick ledinjektioner igår och som själv beskriver sig som att hon "går som en gammal tant med sin krycka" =)
    Att då gå in här och se dina fina ord om mig gör mig otroligt glad, och att du vet vad jag tycker om = du är underbar!!
    Du har verkligen förgyllt min dag idag och jag älskar verkligen att skriva kommentarer =)))
    Du gjorde en fantastisk fin variant av bloggcandy och som jag skrivit tidigare......du kan verkligen den här hobbyn och varierar dig otroligt mycket med dina projekt vilket är så kul att kolla på och få inspiration av!!
    Sänder en stooooor kram till dig och önskar dig en fin helg!!

    SvaraRadera
  2. Åhhh jag är så glad att jag lyckades få vara med och vinna ett av dina underbara priser.

    Kraaaam till dej Stephi

    SvaraRadera
  3. Men så roligt, vad glad jag blir, mailar dig bums! :)
    Tack för en riktigt kul & annorlunda tävling!
    Trevlig helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Men jösses såå glad jag blir att jag lyckades få äran att vinna en av dina superfina vinster :)
    jag som legat sjuk igen med dunderförkylning orkade ju inte med hela blogjippot, men ändå så vann jag :) TUSEN TACK för denna härliga blogjippo :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Verkligen kul jippo! Massa grattis till vinnarna! Kram

    SvaraRadera
  6. Tack än en gång Stephi för ett kul bloggjippo och den fina vinsten!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.