torsdag 11 april 2013

En dörrskylt

I måndags visade jag denna skylt för Scraplagret. Det är en present till en familj som precis fått nytt boende.
Jag ber om ursäkt för att jag just nu är så usel på att kommentera i era underbara bloggar. Det är jobbigt efter svärmors bortgång. Nästa vecka blir det begravning så jag hoppas att allt blir lättare efter det. Ena stunden är jag full av energi och det känns bra för att sekunden efter vara helt matt ledsen och tom... Känns konstigt att pendla upp och ner..







6 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen efter svärmor. Låt det ta sin tid, du ska se att längre fram känns det lättare.
    Vilken vacker dörrskylt. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  2. Man bloggar, kommenterar och pysslar ENDAST när man har lust och vill = jag vet att du är en stadig bloggvän så mig behöver du inte be om ursäkt för, du återkommer när du orkar!!
    Det är en jobbig tid du har nu och att gå och vänta på begravningen är skitjobbigt. Det smärtsamma går inte över efter men på något sätt är det början till läkning efter den eländiga dagen, tänker på dig!

    Din skylt är superfin, så många snygga blommor du satt dit på ett urtjusigt sätt! Den fjärilen = superfin!!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. En väldigt fin skylt

    Jag skriver som Iffa man bloggar och kommenterar endast om man har lust och vill.

    Jag beklagar sorgen

    SvaraRadera
  4. En helt underbar skylt du har gjort :)

    Beklagar sorgen. Det är aldrig lätt när man mister en älskad.
    Många kramar från Gurkiss

    SvaraRadera
  5. Vad läckert :)
    jag har alltid tyckt om dina alster de är så fint :)

    Om du gillar vintage klippark så kolla min blogcandy.

    SvaraRadera
  6. Dethär var lite kul... jag har vänner som heter just så här! *S*

    Förstår att det är kämpigt efter svärmors bortgång. Du kommer igen.
    Varm kram!

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.