onsdag 26 november 2014

God Jul

Detta julkort är till en go vän. Jag är även med i en utmaning där man ska använda minst 2 Hänglar-stämplar, ha glitter eller snö på sitt kort, ha band eller snöre samt en stämplad jultext. Jag har glitter och snö på granarna, på skylten och på toppen. På skylten har jag stämplat god jul.





 Lite mörkare kort men tyckte man såg glans pappret och glittret mer på denna bild.


Diesen är sprillans ny, så snygg. Die´sire. Jag har klippt av hörnen på den längst upp. Under den har jag embossat Tim H´s glansiga papper (minns ej vad det heter)
Sedan är det dies från Joy!Crafts,Magnolia och Spellbinders. Träskylten med ljus kommer från Vilda Stamps.



1 kommentar:

  1. Hej Stephi!
    Underbart vackert julkort med så söta små hÄnglar stämplar som du färglagt sååå fint:))
    Läckra dies också:)) Din vän kommer att bli så glad:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.