fredag 16 augusti 2013

Ett skokort med mall

I söndags visade jag detta kort för Allt om scrap. Jag har gjort en mall som jag delar med mig längst ner i inlägget. Hänvisa till min blogg eller detta inlägg om du vill prova på detta kort.






1. Klipp ut alla delar, kanterna är lite sneda som du ser, så rätta till med skärmaskinen.
2.Gör skon, min är distressad runt om och och kolla hur den passar på cardstocken.
3.Klipp till så den ser bra ut, innan eller då skon är fastklistrad
4.Vill du ha skor även inuti kortet klipp ut flera.
5. Jag har markerat med en svart penna runt skon för att den ska bryta av från det övriga.
6. Hänvisa till mig i detta inlägg eller till min blogg. Denna mall kommer ligga i min sidebar.




9 kommentarer:

  1. Så läckert och tack för du delar med dig.

    SvaraRadera
  2. Läckert säger jag med , tack för att du delade med dig.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt! Jag gillar 3D-känslan på skon!

    SvaraRadera
  4. Tack Stephi för mallen!!
    supersnyggt kort du gjort igen av denna mall, riktigt stilfull och snygg sko det där =)
    Detta kommer jag absolut att testa!!
    Ha en fin helg!
    kramis

    SvaraRadera
  5. Veldig flott :) Tusen takk for at du deler din mal:)

    SvaraRadera
  6. Skitasnyggt helt enkelt och tusen Tack för mallen :)

    SvaraRadera
  7. Skitasnyggt helt enkelt och tusen Tack för mallen :)

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt. Tack för att du delar den med dig.

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.