lördag 12 oktober 2013

Mall på Såg

Äntligen kan jag visa upp mallen på min såg. Vill du använda den hänvisa till detta inlägg tack! Såhär såg  mitt sågkort ut som jag gjorde 2012. Vill du se hela kortet finns det här http://stephis-kort.blogspot.se/2012/04/en-sag.html



Klipp ut alla delar och släpp loss fantasin. Jag har klätt framsidan med aluminiumtejp och kört den genom en embossingfolder i min cuttlebug. Sedan klippte jag taggar. För att markera handtag har jag ritat med svart penna.






6 kommentarer:

  1. Hej!
    Den är sååååå cool din såg = love it!!!
    Tack för att du delar med dig, man vet aldrig när man helt plötsligt vill göra något tokigt....och då kommer jag och hämtar mallen =)
    Kramis!

    SvaraRadera
  2. Snygg och tuff såg!
    Verkligen en rolig vikning :)
    Ha en trevlig helg :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Men... så konstigt! Just precis idag satt jag och surfade runt efter lite kul inspiration... såg ett farsdagskort i form av en såg och tänkte då på att jag hade sett en såg hos dej för ett tag (rätt länge???) sedan.

    Och så lägger du ut mallen just idag!

    TUSEN tack! Den är hur läcker som helst!

    SvaraRadera
  4. Tack för att du delar med dig. ♥

    SvaraRadera
  5. Underbar såg och tack för att du delar med dej av din fina mall

    SvaraRadera
  6. Hej Stephi!
    Men gu så läckert sågkort:)) Du är såååå duktig:)) Tack för att du delar med dig av din fina mall:)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad att du tar dig tid att skriva en rad, tack ska du ha.